nu är det nära:)

Ida har jag varit på barnkalas hos marias underbara son dante:) Våran lilla bäbis har fått vara med om ett barnkalas.. :) då var det liv i magen när alla barnen satte igång:) den ville ju oxå vara med o leka;)

Nu är det mycke bättre med allt som varit jobbigt...:) :) nu är det bara o blicka framåt...:) det är bara 4-6 veckor kvar nu tills lilla bäbisen kommer till världen "äntligen"...

nu får jag skriva mer imon.. ha det bra...
måste bara säga en sak till och det är att min sambo o lilla bäbisen betyder allt för mig:) <3

ha det så bra så länge tills jag skriver igen:)

jag är så LYCKLIG:):):)


Kommentarer
Postat av: jane

Hej Bodil,var eeee du??? hehe

det är som vanligt: "Måste bara säga en sak till...." :D Ha det gutt... Jeyna...

2011-01-09 @ 21:47:35
URL: http://www.jeyna.bloggplatsen.se
Postat av: Jessica

Hej viola! Här är jag viola:) hahahahahahaha.. desamma du... kramizar

2011-01-11 @ 11:17:28
URL: http://ovesjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0