snö snö, så mycke snö!

fy vad mycke snö det har kommit nu... kallt o jävligt är det med...:( men ida har man varit ute i snö vädret me maria o hennes två underbara ungar vincent o dante:) min lilla bäbis sparkade så glatt så i magen:) tror den gillar snö väder eller så kanske den inte gör de;) är den som sin mamma så gör den det inte..:) det var o ta det försiktigt ida för det var halt... så man inte ramlade o slog sig... men jag har klarat mig än så länge...:)

ikväll blir det att ta det lugnt o sova tidigt... är så trött efter inatt fick knappt någon sömn för att det spännde i hela magen på mig..:( men den växer ju:) kommer somna som en stock ikväll..

saknar min älskling oxå.. han är så långt borta o jobbar nu.. ända nere i skåne:( hoppas det går fort till freda då han kommer hem men sen går helgen så fort sen är det söndag igen o då åker han ner igen:(
tur jag har mina kära vänner maria o sara:)

ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Maria

ja så taskig jag e som drar ut dig i snön. men lite skönt va det allt.. speciellt när man fick komma in i värmen igen och dricka min brända ckoklad =)

2010-11-25 @ 15:40:09
URL: http://malabuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0